Plz Tell Me What Should I Do

Discussion in 'Modeling & Skinning' started by snsunny, Dec 5, 2013.

  1. snsunny Private

    Contributions:
    1
    Specialties:
    Modeler, Scripting, Textures, Pure Gamer, Support
    i am trap b/w clan and mod
    i had made =ss= server sniper/rifle mod with havok freeze tag mod but i cant share there secret mod because these clan are one of my favourite clans
    plz tell me is,t right decision ?
    LeBabouin likes this.
  2. LeBabouin Papio anubis

    Contributions:
    509
    Specialties:
    Scripting
    Processing:
    Graphics:
    PREMIUM
    I Donated
    hehe tell us the secret, it might bring much knowledge to the modder community. ::eager::
  3. Herr Klugscheisser Drinking and Tanking. Perfect together.

    Contributions:
    370
    Specialties:
    Scripting, Support
    Processing:
    Graphics:
    PREMIUM
    I Donated
    Are there any "secrets" anymore? If so .... why? It's not like these guys created the freeze-tag mod and Mefy was kind enough to make a MoH version for general use.
  4. KingShadow Corporal

    Contributions:
    59
    Specialties:
    Pure Gamer, Support
    Processing:
    Their mod is just freeze-tag with sniper/rifle only.. and the rifle damage has been increased to make it a 1-shot-kill, but not for the sniper. The rifles can also zoom in btw.
    And you can see the locations where people got frozen..

    Not really a secret how to do all this :p
  5. LeBabouin Papio anubis

    Contributions:
    509
    Specialties:
    Scripting
    Processing:
    Graphics:
    PREMIUM
    I Donated
    you dream breakers :))
  6. Herr Klugscheisser Drinking and Tanking. Perfect together.

    Contributions:
    370
    Specialties:
    Scripting, Support
    Processing:
    Graphics:
    PREMIUM
    I Donated
    [​IMG]
    LeBabouin likes this.
  7. snsunny Private

    Contributions:
    1
    Specialties:
    Modeler, Scripting, Textures, Pure Gamer, Support
    well i am talking about silient shot with droping weapon as know which is possible with unlimited sniper/rifle with havok splash of lighting appear when some 1 melt in havok server
  8. snsunny Private

    Contributions:
    1
    Specialties:
    Modeler, Scripting, Textures, Pure Gamer, Support
    it, s more secret as i wasn't expecting
    haha.... how to u dont know?

    if my knowledge correct then u play alot here too
  9. KingShadow Corporal

    Contributions:
    59
    Specialties:
    Pure Gamer, Support
    Processing:
    Yup, holding the kill-record on the server with... I believe 166 or something during 1 game.
  10. snsunny Private

    Contributions:
    1
    Specialties:
    Modeler, Scripting, Textures, Pure Gamer, Support
    hmm with 20-30 pings with high processing speed..........great
  11. KingShadow Corporal

    Contributions:
    59
    Specialties:
    Pure Gamer, Support
    Processing:
    Yeah, blame it on the ping ;) There's a lot more to mohaa than just that.
  12. Purple Elephant1au Corporal

    Contributions:
    29
    Specialties:
    Scripting
    Processing:
    Graphics:
    yea theres FPS :p
    snsunny likes this.

Share This Page